MÖT EN SERVICETEKNIKER VIA VIDEOSUPPORT
Mentech digital service
Digital Service är vår videoservice-plattform där du kan starta ett spontant videosamtal direkt med vår supportavdelning. Här kan du kontakta oss angående alla tekniska eller elektroniska problem. Det kan vara allt från en trasig telefonskärm till en dator som inte startar eller en TV som inte fungerar. Ingenting är för litet eller för stort för oss på Mentechs Digital Service.
STARTA DIGITAL SERVICE
Vi hjälper till med reparationer av:
Smartphones
Surfplattor
Datorer
TV’er
Andra elektronik
Du behöver bara ange ditt namn och sedan klicka på ‘Starta live-chatten’. Inom kort kommer en Mentech-supporttekniker att svara på din videosamtal.
Berätta om ditt problem
Under samtalet kan vi bedöma om problemet kan lösas omedelbart, till exempel genom en uppdatering. Eller om det handlar om skador som måste inspekteras av en tekniker på en av våra verkstäder.
Efter att samtalet har avslutats kommer du att omdirigeras till Mentechs ärendesida. Här kan du bland annat välja om du vill lämna in ärendet personligen eller skicka det med posten. Skapa ditt ärende här.
Starta digital service
VARFÖR
Digital service
Med Mentechs Digitala Service kan du enkelt komma i direkt och snabb kontakt med en av våra skickliga och kompetenta servicesupportrar. Deras huvuduppgift är att hjälpa dig. Du får även den visuella glädjen av att mötas med ett leende. Samtidigt ger Digital Service-videouppringningskonceptet dig möjlighet att visa de konkreta skadorna på din elektronik. På detta sätt kan servicesupportaren vägleda dig vidare i processen med ditt ärende.
Mer än 4000 nöjda kunder!
★★★★★
"Mycket fin och snabb/effektiv service. Blev löpande uppdaterad med status på ärendet och medarbetaren kontaktade Apple för att effektivisera processen. Jag behövde bara vara av med telefonen i 2 dagar, så jag kan bara rekommendera Mentech (och Sam) med 5 av 5 stärnor. Jag kommer definitivt återvända till Mentech :-)"
Anders Grejs - Kund
★★★★★
"Helt suverän upplevelse. Vi har förr fått lagat saker hos dem, och de är superduktiga. Denna gången var det ett par airpods vi skickade in. Vi fick mycket snabbt meddelande om att det hade hittats fel på dem, och att de skulle bli utbytta på garantin. Hela vägen igenom processen har vi fått hövliga, informativa sms och mails med status. Jag kan inget annat än att rekommendera dem"
Signe - Kund
★★★★★
"Mycket hjälpsam och vänlig personal i Aarhus-avdelningen. Både teknikern Phuong och de bakom disken. Jag fick löpande uppdateringar och Phuong löste felet med mobilen. Jag kände mig helt trygg genom hela processen, och jag kände mig väldigt väl behandlad."
Christina - Kund