REFERENSER
Alka

Mentech har från början visat enorm god vilja och flexibilitet i arbetet mot en gemensam digital process för reparation av skadade elektroniska produkter.
Holdningen hos Mentech är inte att ta fel på:
-
- kvaliteten på både reparationer och processer måste vara helt toppen
- kundtjänsten måste alltid vara i världsklass och alltid på samma nivå som kunderna inga ärenden är för små eller för stora
- ingen sager er for små eller for store
- samarbetspartnern ska alltid uppleva en så enkel och digital process som möjligt
- och slutligen ska all information om kundupplevelser, leveranstider, kvalitet mm alltid vara tillgänglig och online.
Vi på Alka kan inte annat än vara nöjda med samarbetet, och detsamma gäller för våra kunder. De upplever alltid en extremt professionell och snabb service från Mentechs personal, och de delar gärna dessa erfarenheter.
Emil Ziyanak
Afdelingsledare, Alka

Hvidovre Kommun
Hvidovre Kommune bytte till Mentech eftersom vi var mycket missnöjda med den tidigare serviceleverantören. Till exempel hölls inte avtal och tidsfrister alltid och användarna tyckte att felrapporteringsprocessen var besvärlig och omständlig.
Övergången från kommunens tidigare serviceleverantör till Mentech har varit enkel och problemfri. Användarna (kommunens skolor och rådhuset) har nu lätt att skapa ärenden online i portalen och avtal, priser och deadlines hålls alltid. Det är enkelt för användarna att följa utvecklingen i de olika ärendena under processen, och om det ibland uppstår missförstånd mellan användare och Mentech, gör företaget allt för att göra kunden nöjd.
Som ansvarig för kommunens avtal har jag tillgång till att se alla kommunens ärenden hos Mentech på ett enkelt och överskådligt sätt. Jag kan till exempel se ärendens utveckling och priser för alla ärenden, men om jag vill ha en ännu större översikt är jag säker på att Mentech kommer att sträcka sig mycket långt för att uppfylla mina önskemål.
Christian Sparre
IT- och digitaliseringskonsult, Hvidovre Kommun

Alm Brand
Att starta samarbetet med Mentech har varit en nöje och helt okomplicerat. Vi har mötts av stor insikt och flexibilitet i processen, och en inställning att alltid ha kundens behov i fokus – både försäkringsbolagets och försäkringstagarnas.
Det innebär att vi idag har en process som till allas belåtenhet uppfyller kundens behov av hastighet och information, samt skadebehandlarnas behov av enkelhet och pålitlighet.
Att vi kontinuerligt får positiv feedback från våra kunder bekräftar bara att Mentech är en enastående samarbetspartner som fullt ut löser våra behov inom området.
Jesper Olsen & Tine Stabell-Jørgensen
Inköpschef och Teamledare, Alm Brand

Scalepoint
Mentech är på många sätt en pionjär inom digitalisering och kommunikation till kunderna i samband med reparationer.
Detta är i linje med det sätt vi tänker på i Scalepoint och redan arbetar med våra kunder.
Mentech levererar alltid en professionell, snabb och personlig service som vi har varit glada att använda oss av.
Det är vår uppfattning och förhoppning att vi kommer att använda Mentech i många år framöver.
Tais Johansen
Category Manager, Scalepoint
Gribskov Kommun

Snabb och professionell behandling! Vi är en skola som har iPads 1:1 och det händer därför att det uppstår olyckor – vanligtvis med trasiga skärmar.
En elev behöver använda sin iPad varje dag som ett läroverktyg och därför kan vi inte vara utan iPaden – det ser Mentech till att vi undviker! Vi har tidigare haft flera olika reparatörer under åren, men sedan vi bytte till Mentech har det inte varit några problem.
Rättvisa priser, hämtning och leverans, samt en kort behandlingstid. När skadan inträffar skapas ärendet på Mentechs hemsida, iPaden hämtas, repareras och levereras tillbaka blixtsnabbt.
Mentech är mycket lyhörda och sträcker sig lite extra för att vi ska vara nöjda. Om det skulle uppstå tvivel eller något annat, är de lätta att nå och hanterar ärendena snabbt! Bara nöjdhet härifrån!
Rasmus Kamper
IT-rådgivare, Bjørnehøjskolen, Gribskov Kommune

Lokal Forsikring
Vi har tidigare försökt med andra leverantörer för reparation av telefoner, surfplattor och annan elektronisk utrustning – utan större framgång. Det var tungt och komplicerat, vilket ofta ledde till frustrationer hos våra kunder.
Som ett kundägt företag är det viktigt för oss att kunden är i centrum för allt vi gör. Vi vill leverera en snabb och smidig hantering av ärenden, och just detta har vi fått med vårt samarbete med Mentech.
Uppstarten var enkel och smidig. Hanteringen av ärenden är snabb och effektiv. Och kommunikationen är enkel och snabb. Det är enkelt att hålla koll på ärendet och hanteringen, inte bara för oss utan också för kunden.
Mentech har en fantastisk inställning när det gäller hantering av kunder och det genomsyrar allt de gör. Hos Mentech har vi hittat en ytterst kompetent och professionell samarbetspartner som vi ser fram emot att utveckla samarbetet med.
Mia Franke Saugsted
Administrationschef, Lokal Forsikring

Alm Brand Koncern IT
Mentech har från starten av vårt projekt om intern service agerat positivt och professionellt.
Under samarbetet har vi upplevt stor förståelse för Alm Brands behov. Både löpande justeringar och större förslag på förändringar har mottagits uppmärksamt och konstruktivt, och implementeringen har varit snabb och användarvänlig. Mentech uppvisar en sällsynt förmåga att uppskatta kontinuerliga förbättringar.
Det har efteråt varit många användare som har varit särskilt nöjda med hastigheten, kvaliteten och framför allt kommunikationen från Mentech vid användning av vår gemensamma lösning.
Vi tvekar inte att använda dem igen för liknande uppgifter.
Kim Nyjem
Projektledare, Alm Brand Koncern IT
Håll dig uppdaterad!
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna, teknikuppdateringar, tävlingar och mer.

Data lagras enligt beskrivningen i våra Villkor.
Kontakta oss - få reda på mer om vad Mentech kan erbjuda er!
Ring nu på ☎ 040 68 20 608