AUTORISERAT & HÅLLBART SERVICECENTER

Reparationer och Service

 

  • Mentech är en auktoriserad och hållbar verkstad, och vi använder endast original- eller högkvalitativa delar.
  • Vi erbjuder därför också garantireparationer så att du behåller din garanti
  • Om produkten omfattas av garantin är reparationen kostnadsfri
  • Vi reparerar alla typer av elektronik.
  • Mentech ger två års garanti på alla reparationer.
  • Vid reparation eller skärmbyte kan vi gärna sätta på ett skärmskydd om så önskas
  • SMS-supporttjänst (förväntad svarstid inom 2 timmar)

Skapa ditt ärende och kom igång

Vi vet hur viktigt det är för dig att få dina enheter reparerade till rätt pris. Därför är vår Prismatch en del av vårt engagemang för att leverera förstklassig service och ärliga priser till våra kunder. Vi garanterar att du alltid får det bästa priset på marknaden hos oss.

Reparation av


Reparation

Service Pris
Alla priser är riktlinjer och kan variera beroende på modell. Om du inte hittar priset för den tjänst du önskar, vänligen kontakta oss. Efter felsökning kommer du att få en icke-bindande offert för att åtgärda felet.

Mer än 4000 nöjda kunder!

★★★★★

"Mycket fin och snabb/effektiv service. Blev löpande uppdaterad med status på ärendet och medarbetaren kontaktade Apple för att effektivisera processen. Jag behövde bara vara av med telefonen i 2 dagar, så jag kan bara rekommendera Mentech (och Sam) med 5 av 5 stärnor. Jag kommer definitivt återvända till Mentech :-)"

Anders Grejs  -  Kund

★★★★★

"Helt suverän upplevelse. Vi har förr fått lagat saker hos dem, och de är superduktiga. Denna gången var det ett par airpods vi skickade in. Vi fick mycket snabbt meddelande om att det hade hittats fel på dem, och att de skulle bli utbytta på garantin. Hela vägen igenom processen har vi fått hövliga, informativa sms och mails med status. Jag kan inget annat än att rekommendera dem"

Signe  -  Kund

★★★★★

"Mycket hjälpsam och vänlig personal i Aarhus-avdelningen. Både teknikern Phuong och de bakom disken. Jag fick löpande uppdateringar och Phuong löste felet med mobilen. Jag kände mig helt trygg genom hela processen, och jag kände mig väldigt väl behandlad."

Christina -  Kund

Skapa ärende